من فقط جو گیر شدم!
تجربه ها و خاطرات من

چهار شنبه 6 شهريور 1392
ن : کامی

من فقط جو گیر شدم!

به نام خدا

حدود یک ماه پیش ، یکی از فامیلا رفت تو حیات توپ والیبال رو برداشت گفت فلانی بیا بازی. ما هم تیپ قهرمانی گرفتیم رفتیم جلو . هیچ کدوممون از قوانین والیبال سر در نمیوردیم فقط همینجوری توپ میزدیم حالا به موقش با پا ، سر زانو و باقیه اعضا و جوارح میزدیم می رفت اینور و اون ور . اون روزها جام جهانی والیبال پخش میشد من یه لحظه حیاط رو ورزشگاه چند هزار نفری آزادی حس کردم صدای سوت داور رو شنیدم و رفتم تو حس اون لحظه ای که ست آخر هست و اگه یه سرویس خوب بزنم ما قهرمان می شیم حوگیر شدم توپ رو محکم با ارتفاع زیاد پرت کردم هوا خودمم یه پرش جانانه کردم به کمرم یه انعطاف حسابی دادم طوری که از پشت مثل پرانتز شدم ........   ...........هیچی دیگه ازون موقع کمردرد گرفتم رفتم کلی خرج کردم الان هم میرم فیزیوتراپی!
فیزیوتراپی هم میگن ادم فکر میکنه چی هست! دو جفت سیم الکتریکی هست که با ولتاژهای قابل تنظیم میزنه به کمر.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: خنده دار, خاطره, جوک, فیزیوتراپی, خاطه ورزشی, ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جرف دل جوون 20 ساله و آدرس kami45.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.